Asiakaskokemuksen uudistaminen

Miten parantaa asiakaskokemusta?

On tärkeää ennakoida, uudistaa toimintaa suunnitelmallisesti ja varmistaa  oikeat välineet muutoksen tekemiseen. Näin asiakaskokemuksen laatu on oikealla tasolla ja liiketoiminnan kilpailukyky säilyy sekä kehittyy hallitusti.

Aloitamme yhteistyön maksuttomalla etätapaamisella jossa:
- Tutustumme
- Keräämme kehittämisajatuksia
- Sovimme etenemisestä



Konseptointi
Haluatko tehostaa organisaatiosi toimintaa? Kaipaako liiketoimintasi keinoja tuottavuuden parantamiseen? Tarvitseeko yrityksesi liikeidea sparrausta? Pitäisikö palvelusi ja tuotteesi kaupallistaa?

Konseptoimalla toimintamalleja,
välineitä ja työympäristöjä löydetään uusia tulokulmia esimerkiksi palveluiden sekä myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen. Apuna konseptoinnissa käytämme palvelumuotoilua ja tuotteistamista.

Kiinnostuitko?




Tuloksia tehokkaammin

Sparraamalla pystytään tehokkaasti viemään eteenpäin yrityksen liiketoiminnan keskeisiä kehittämistarpeita esimerkiksi myynnin, markkinoinnin ja palveluliiketoiminnan osalta. Tavoitteena on viedä asioita käytäntöön pienin askelin niin organisaatio- kuin yksilötasolla.

Tutustu sparrauspalveluun:





VERKKOKAUPPA YRITYSJOHDOLLE

Nyt on entistä helpompaa saada laadukasta asiantuntijapalvelua turvallisesti, mutta ammattitaitoisesti!

Avantium Yrityspalvelut on verkkokauppa, joka tarjoaa palveluita markkinoinnin, myynnin, johtamisen ja digitaalisten työkalujen kehittämiseen sekä arjen tekemiseen. Palvelut tuotetaan etänä tai yritystapaamisina asiakkaan valinnan mukaan.




MAKSUTON SPARRAUS

Onko markkinoinnin ja myynnin parissa haasteita? Mietitkö mikä on CRM, CTR, CTA, some ja mitä näitä on? Tökkiikö sisällön tuotanto? Pitäisikö löytää jokin punainen lanka kaikkeen tekemiseen?

Tarjoan maksuttoman tunnin mittaisen etäsparrauksen, jossa voimme käydä läpi juuri niitä haasteita, jotka omassa toiminnassasi vaativat eniten huomiota.

Varaa maksuton tunnin sparrausaika alla olevasta painikkeesta!

VARAA AIKA




YRITYSTEN KEHITTÄMISPALVELUT

Avantium Partner toimii ELY Yritysten kehittämispalveluiden asiantuntijana konsultointipalveluiden markkinointi ja asiakkuudet -osiossa. Palvelun avulla rakennamme markkinointistrategiaa, kehitämme markkinointiviestinnän tuottavuutta sekä ennen kaikkea varmistamme liiketoiminnan kasvua yhdessä asiakkaan kanssa, kumppanina.


TUTUSTU PALVELUUN







Ruohonjuuritason palvelua

Ennakointi ja suunnitelmallinen uudistaminen varmistavat hallitun kasvun ja minimoivat yllätykset.

Asiantuntijapalveluilla voidaan kehittää esimerkiksi yrityksen myyntiä, markkinointia, tietojärjestelmiä sekä johtamista -  ruohonjuuritasolla ilman konsulttijargonia. Tarvittavien asiantuntijapäivien määrään vaikuttavat valittu teema ja läpikäytävien asioiden laajuus, jotka sovitaan aloituspalaverissa.

TUTUSTU


Digityökalut

Verkosta löytyy tuhansia välineitä tukemaan pk-yrittäjän arkea. Osa välineistä on maksuttomia, osa maksaa muutamia euroja kuukaudessa ja sitten on SaaS-palveluja joilla voidaan tukea laajemmin yrityksen toimintaa.

Miten sinä ja yrityksesi voitte löytää  verkkotyökalut esim. markkinointiviestintään, projektihallintaan ja laskutukseen. Miten ICT on teidän organisaatiossa toteutettu?

Sovi maksuton etäkonsultointi



  

Yritysvalmennukset


Jari on toiminut valmentajana jo 15 vuotta. Workshopit, henkilökohtaiset sparraukset ja koulutustilaisuudet ovat olleet työkaluja organisaatioiden toiminnan eteenpäin viemisessä: liiketoiminta, sen tavoitteet, digitalisointi sekä asiakaskokemus ja johtaminen.

Mikäli yrityksesi tarvitsee aktiivista kirittäjää, joka laittaa öljyä liiketoiminnan rattaisiin, kysy valmennuspalveluista lisää.



Webinaarit ja verkkovalmennukset
Järjestän erilaisia valmennuksia ja -sparrauksia sekä webinaareja. Aiheita ovat mm. uudistuminen, asiakaskokemus,
digityökalut sekä moderni myynti.

Ilmoitan alkavista webinaareista ja verkkovalmennuksista 
LinkedInissä  ja  Facebookissa.


Johtoryhmäsparraukset

Johtoryhmän sparrauksessa tavoitteena on rakentaa asiakaskokemusta yritystasolla poikkitieteellisesti, jotta koko yritys on varmistamassa asiakkuuksien jatkuvuutta. Ei riitä, että johtoryhmän jäsenet ovat ajantasalla omasta vastuualueestaan vaan nämä liiketoiminnan osa-alueet pitää pystyä yhdistämään, jotta voidaan reagoida muutostilanteisiin ja -tarpeisiin.

Jutellaanko lisää etämiitin merkei?


Puhuja, moderaattori, juontaja
Jarilla on yli 15 vuoden kokemus puhetyöstä niin yleisön edessä kuin koulutustilanteissa ja workshopeissa. Näillä vuosirenkailla onnistuu siis monipuolisesti erilaiset tilaisuudet joissa läsnäolijat pitää virittää tunnelmaan, kehittää heidän tietopääomaa ja saada buustia arkeen reippaalla webinaarilla tai verkkokoulutuksella.
Aiheita ovat mm. Asiakaskokemus,  Digitalisaatio, Johtamisen välineet sekä Verkon digityökalut

Erilaiset moderointi- ja juontotehtävät laadukkaalla sisällöllä varmistaa tyytyväisen yleisön.

Lue esittely  täältä