Tehdään muutoksesta mahdollisuus 
 Yhdessä 





Uudistuminen on jatkuva prosessi

Onko organisaatiosi kasvava, kehittyvä ja uudistumiskykyinen? Onko tavoitteet saavutettu vai tuntuuko ne olevan hieman kaukana?
Olen auttanut yrityksiä jo 20 vuotta uudistamaan toimintaansa, jotta yksilöt kehittyvät, liiketoiminta kasvaa toimien tuloksekkaasti ja pysyy jatkuvan kehittymisen tiellä.


Uudistussuunnitelma

Onko muutos hallittua vai ympäristön pakottamaa? Onko johtamisen välineet olemassa? Johtaako organisaatio muutosta vai tapahtuuko muutos hallitsemattomammin ikääkuin ulkopuolelta ohjattuna?

Oikeiden valintojen tekeminen muutostilanteissa perustuu ennemmin organisaation johdon kykyyn nähdä toiminnan kokonaiskuva kuin sattumaan. Eikö? On siis tärkeää ennakoida, uudistaa toimintaa suunnitelmallisesti ja varmistaa  oikeat välineet muutoksen tekemiseen.


Sparraukset ja valmennukset

Liike-elämässä muutosten on oltava hallittuja. Näin myös yrityksen kasvupolun on oltava suunnitelmallista ja johdettua.

Johtoryhmän ja asiakaspinnassa toimivien sparrauksen aiheita ovat mm.
- Asiakaskokemus - kuka maksaa viulut?
- Johtamisen välineet - tunteita ja työkaluja
- Digitalisaatio -  miten tiedonkulku muuttaa maailmaa?


Digitaaliset työkalut

Paraskin organisaatio tai henkilöstön jäsen tarvitsee välineitä onnistumisen tueksi. Asiakastoiminnan monimuotoisuus, viestinnän tehokkuus sekä tuotannon ja toimituksen laadukkuus perustuvat  helppokäyttöisyyteen, automaatioon, kerätyn tiedon jalostamiseen sekä sen hyödyntämiseen oikealla tavalla.

Verkon tarjoamat työkalut ja -ympäristöt mahdollistavat hyvin pitkälle viedyn yrityksen digityökalupakin, mutta mitkä ovat niitä oikeita ja juuri sinun yrityksellesi sopivia?

VARAA 15 MINUUTIN ETÄPALAVERI

Mikäli haluat kuulla miten voin olla avukseksi,
sovi 15 minuutin mittainen etäpalaveri.
Se voidaan toteuttaa joko puhelimitse tai videoneuvotteluna.


 Jari Moisio 



Kumppani

Laaja kokemus organisaatioiden kehittäjänä yli 20 vuoden kokemuksella
Asiakaskokemus, digitalisaatio ja yksilöiden sekä
organisaatioiden kehittäminen
Käytännönläheinen tulokulma
Tiimiyrittäjä: laajat verkostot asiakkaiden käytettävissä
Fasilitoija:nopea kehittäminen


Puhuja

Sparraaja, valmentaja, mentori
Asiantuntijan aiheita mm:
- Kuka enään myy? Ostaminen muuttuu
merkittävästi, torikauppa ei
- Työkaluista tunteisiin: miten johtamisen välineet muuttuvat?
- Digitalisaatio: tiedon valtatiellä on ruuhkaa